Profesionální pásy na běhání

 

Je dobré před běháním jíst?

Jídlo před běháním

Určitě si často kladete otázku jestli před běháním na běžeckém páse jíst jídlo. Případně jaké jídlo si před běháním dát?

Před běháním by jste se neměli cítit ani hladově a ani plně. Pokud se najíte těsně před běháním, můžete dostat křeče nebo boční stahy. Když budete běhat na lačný žaludek, může vám dojít na běhaání na páse energie. Nejlepší je vzít si svačinu dvě hodiny před samotným běháním na páse. TAké je dobré vědět, jak se připravit na běhání ráno.

Základem je vysoký obsahsacharidů

Vyberte si něco s vysokým obsahem sacharidů a nižší v tuku, vlákniny a bílkovin. Některé příklady: bagetu s arašídovým máslem; sýr na celozrnný chléb, banán, a energetickou tyčinku nebo misku studené cereálie s šálkem mléka. Držte se dál od bohatých, velmi mastných, nebo s vysokým obsahem vlákniny , protože může dojít k zažívacím problémům..

 

Běhací pás levně

  • nabídka běhacích pásů za nejlepší ceny na trhu
  • profesionální běhací pásy vysoké kvality

 

Kvalitní běhací pás

Eshop CZ

Objednávky ihned.

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?